Federació Catalana de Tennis de Taula

Comunicat de la FCTT - Nova Llei de l'Esport

Les federacions esportives catalanes i la Unió de Federacions Esportives de Catalunya han encetat un procediment d’Iniciativa Legislativa Popular per portar al Parlament una proposta de Nova Llei de l'Esport.

El passat dia 27 d’abril, les presidentes i presidents de les 69 federacions esportives catalanes, juntament amb el president de la UFEC, es van constituir en Comissió Promotora de la ILP i van presentar la proposta a la Mesa del Parlament, que ha donat el seu vistiplau perquè iniciem el procés de recollida de signatures.

L’actual Llei de l’esport va ser feta fa ja 18 anys i creiem que és el moment que el nostre ordenament s’adeqüi als canvis que ha viscut l’esport català, millorant-la i modernitzant-la.

La proposta de llei planteja enfortir i consolidar les principals línies de treball que fa temps que les Federacions ja treballem, com són:

-Igualtat efectiva de l’esport femení.

-Tolerància zero a la violència i discriminació.

-Potenciació de l’esport per a persones amb discapacitat.

-Més i millor promoció de l’esport base.

-Millora de la tecnificació dels nostres esportistes.

-Conciliació entre la pràctica esportiva i els estudis.

-Més projecció internacional.

-Nou model de finançament.

-Sector més transparent, participatiu i eficient.

-Un nou sistema avançat, modern i europeu.

En aquest sentit, des d'avui mateix la Federació Catalana començarà a recollir signatures per tal que aquest projecte esdevingui una realitat i el Parlament tramiti la proposta de Llei.

Des d'avui mateix ja es poden signar els plecs oficials a les oficines de la FCTT i també en els principals esdeveniments, activitats i competicions que organitzi la Federació.

Més informació a www.lleiesport.cat

escport.cat
bcn.cat
diba.es
ufec.cat
L'usuari té la possibilitat de configurar el seu navegador podent, si així ho desitja, impedir que siguin instal·lades en el seu disc dur, encara que haurà de tenir en compte que aquesta acció podrà ocasionar dificultats de navegació de la pàgina web.