2ª jornada de la Lliga Catalana de TT Adaptat
La segona jornada de lliga catalana de tennis de taula adaptat se la va adjudicar Joaquim Azcón. El jugador del CTT Cardedeu va fer bons els pronòstics i va tornar a demostrar perquè n'és l'actual campió i principal favorit al títol 2014/15.
A la final d'aquesta segona jornada, Azcón va superar Josep Rodriguez, del Club Gimnàstic, per 3-0. El jugador tarragoní va realitzar una gran prova, desfent-se de rivals de gran nivell com Ramon Lacambra o la jove promesa Ricard Sabio. Aquest darrer, va tornar a donar mostres de la seva progressió però va haver de conformar-se amb el tercer lloc després de perdre per un ajustat 3-2 amb Azcón en una emocionant semifinal.
Cal destacar la participació del nou jugador del CTT Cardedeu, Marc Serra, que s'incorpora d'aquesta manera al grup d'esportistes de tennis de taula adaptat 2014/15.