Informació de la Federació Catalana

Debido a los desacuerdos producidos entre la RFETM y la AEJVTM y a causa de las múltiples peticiones del importante colectivo de jugadores y jugadoras veteranos de Catalunya, la Junta Directiva de la Federació Catalana acordó presentar a ambas partes una propuesta de iniciar un proceso de mediación, ofreciéndonos como mediadores.

Agradecemos tanto a la RFETM como a la AEJVTM, las cartas recibidas de sus respectivos presidente y presidenta aceptando nuestro ofrecimiento. Estamos ilusionados y esperanzados de poder contribuir a los esfuerzos de ambas partes para intentar llegar a acuerdos que en definitiva serán positivos para el tenis de mesa en general y para el colectivo de jugadoras y jugadores veteranos en particular.

Como mediadores por parte de la Federación Catalana, ambas partes han aceptado que actuemos Joan Arnau e Ivan Lavado.

Tenemos previsto iniciar las reuniones en los próximos días.

------------------------------------------------------------

A causa dels desacords produïts entre la RFETM i la AEJVTM i a causa de les múltiples peticions de l'important col·lectiu de jugadors i jugadores veterans de Catalunya, la Junta Directiva de la Federació Catalana va acordar presentar a totes dues parts una proposta d'iniciar un procés de mediació, oferint-nos com a mediadors.

Agraïm tant a la RFETM com a la AEJVTM, les cartes rebudes dels seus respectius president i presidenta acceptant el nostre oferiment. Estem il·lusionats i esperançats de poder contribuir als esforços de totes dues parts per intentar arribar a acords que en definitiva seran positius per al tennis de taula en general i per al col·lectiu de jugadores i jugadors veterans en particular.

Com a mediadors per part de la Federació Catalana, totes dues parts han acceptat que actuem Joan Arnau i Ivan Lavado.

Tenim previst iniciar les reunions en els pròxims dies.

bcn.cat
escport.cat
ufec.cat
diba.es
escport.cat
bcn.cat
L'usuari té la possibilitat de configurar el seu navegador podent, si així ho desitja, impedir que siguin instal·lades en el seu disc dur, encara que haurà de tenir en compte que aquesta acció podrà ocasionar dificultats de navegació de la pàgina web.