Federació Catalana de Tennis de Taula

Pep Marí a la Festa del PingPong


El Cap del Departament de Psicologia del CAR de Sant Cugat, en Pep Marí, va oferir el 16 de febrer la xerrada "Jugant amb pressió", on es van apuntar les claus per assolir el màxim rendiment personal en forma de fòrmules matemàtiques, il·lustrades i demostrades amb casos d'esportistes i entrenadors. El tennis de taula va estar present en els exemples pràctics que s'exposaren.

En el seu darrer llibre, "Aprender de los campeones", Marí detalla la importància de la psicologia aplicada en el món de l’esport d’elit i els seus resultats, així com la millora del rendiment personal en qualsevol àmbit de la vida.  

 

bcn.cat
escport.cat
ufec.cat
diba.es
escport.cat
bcn.cat
Aquest lloc web utilitza Cookies pròpies per recopilar informació amb la finalitat de millorar els nostres serveis. Si continua navegant, suposa l'acceptació de la instal·lació de les mateixes.
L'usuari té la possibilitat de configurar el seu navegador podent, si així ho desitja, impedir que siguin instal·lades en el seu disc dur, encara que haurà de tenir en compte que aquesta acció podrà ocasionar dificultats de navegació de la pàgina web.